شما اینجا هستید : خانه

تمامی مطالب مربوط به : خشایار اس آر

خشایار اس آر دانلود فول آهنگ های خشایار اس آر سال ۱۴۰۱ و ۲۰۲۲

خشایار اس آر دانلود فول آهنگ های خشایار اس آر سال ۱۴۰۱ و ۲۰۲۲

دانلود آهنگ های خشایار اس آر جدید و قدیمی با کیفیت ۳۲۰ و پخش آنلاین

خشایار اس آر

خشایار سرباز وطن که حالا با نام کچی بیتز او را می شناسند متولد شهریور ۱۳۶۸ در تهران، آهنگساز است.

فارغ التحصیل رشته فیزیک هسته ای از دانشگاه سراسری زنجان می باشد فعالیت خود را با نواختن ویولن شروع کرد سپس بعد از کلاس های آواز وارد خوانندگی شد.

علاقه اش به موسیقی از کودکی با نواختن ویولن شروع شد سپس مدتی بعد در کلاس های داریوش خواجه نوری گیتار آکوستیک سبک فلامینکو رو یاد گرفت.

بصورت جدی فعالیت آهنگسازی خود را از سال ۱۳۸۴ وقتی ۱۶ ساله بود با کمک برنامه اف ال استودیو؛ ساز کیبورد و پیانو شروع کرد و بعد از آن دنبال صدا سازی و مهندسی صدا رفت

خشایار در سال ۱۳۸۶ وقتی ۱۸ ساله بود از طریق سینا ساعی با سینا معافی آشنا شد که بعد از همکاری در ۴ کار آهنگسازی تصمیم به فعالیت های مشترک گرفتند که به این ترتیب تا سال ۱۳۸۸ بیشتر به تمرین و ساخت آهنگ مشغول بودند.

در نهایت تلاش این گروه بصورت حرفه ای با آهنگسازی برای ۲۵ بند به نتیجه رسید سپس با تشکل گروه رپ تیک تاک و انتشار آهنگ دامبولی فعالیت رسمی خود را آغاز کردند.

گروه تیک تاک با آهنگ جوری، مورد توجه قرار گرفت، بطوری که باب همکاری با هنرمندان دیگری چون، یاس ، زد بازی، علیرضا جی جی، سهراب ام جی، امیرعلی، امیر تتلو، بهزاد لیتو، رضا پیشرو و … باز شد.

اما گروه تیک تاک از سال ۱۳۹۰ بود با موزیک بوو سرده سر زبان ها افتاد.

اولین بار در ۹۷ در کنسرت مشترک گروه جی لی سیج با همراهی سپهر خلسه در کانادا روی استیج رفت که این تجربه در سال ۹۸ به همراه یاس دوباره تکرار شد.

خشایار اس ار حالا خود را بعنوان یکی از بنیانگذاران تدریس موسیقی الکترونیک به همراه مهراد هیدن معرفی می کند.

او توانسته است با همکاری موسسه نغمه بنفش اندیشه، نماینده شرکت اشتنبرگ، دوره های کوتاه مدت آموزش موسیقی الکترونیک را نیز در ایران برگزار کند.

دانلود آهنگ جدید خشایار آس ار امیر خلوت رینگ

تـک آهنگ

آهنگ جدید خشایار آس ار امیر خلوت رینگ از آونگ موزیک تی وی

دانلود آهنگ جدید خشایار آس ار و امیر خلوت به نام رینگ

Download New Music By Khashayar Sr Ft Amir Khalavt Ring On AvangTv

آهنگ جدید خشایار آس ار امیر خلوت رینگ