شما اینجا هستید : خانه  »  گلچین   »   بنیامین بهادری دانلود فول آهنگ های بنیامین بهادری سال ۱۴۰۱ و ۲۰۲۲

بنیامین بهادری دانلود فول آهنگ های بنیامین بهادری سال ۱۴۰۱ و ۲۰۲۲

بنیامین بهادری دانلود فول آهنگ های بنیامین بهادری منتشر شده در سال ۱۴۰۱ و ۲۰۲۲

دانلود آهنگ های بنیامین بهادری جدید و قدیمی با کیفیت ۳۲۰ و پخش آنلاین

بنیامین بهادری

بنیامین بهادری در۱۸ شهریور ۱۳۶۱ در تهران متولد شد از کودکی علاقه بسیاری به فراگیری موسیقی داشت ۱۶ ساله بود که به شعر و موسیقی روی آورد در سن ۱۹ سالگی به فراگیری گیتار پرداخت و سپس به صورت حرفه ای آهنگ سازی را شروع کرد در این مدت چند آهنگ و ترانه با خوانندگان دیگر موسیقی پاپ همکاری داشت و یک آلبوم به نام گلهای رنگین کمان برای کودکان ساخته و سرانجام با آلبوم ۸۵ وارد دنیای خوانندگی شد.
وی تاکنون دو آلبوم به نامهای بنیامین ۸۵ و بنیامین ۸۸ عرضه کرده و چندین تک‌آهنگ نیز ارائه داده است. وی تاکنون در چندین کنسرت در ایران و خارج از ایران به اجرای زنده برنامه پرداخته است.
اولین اثر رسمی بنیامین آلبوم ۸۵ نام داشت. شاعر ترانه‌های این آلبوم سید فرید احمدی و تنظیم اثر عهده نیما وارسته بود
دومین اثر بنیامین بهادری که پس از کش و قوس‌های فراوان بالاخره در ۸ اردیبهشت ۱۳۸۸ منتشر شد. بر طبق روال آلبوم قبلی نام این آلبوم هم ۸۸ گذاشته شد و در همان روزهای اول توجه همگان را به خود جلب کرد. بنیامین ۸۸ در عرض یک هفته توانست به فروش ۵۰۰٬۰۰۰ نسخه‌ای دست پیدا کند که در نوع خود و در ایران که اکثر مخاطبان آهنگ‌ها را از اینترنت دانلود می‌کنند، یک فروش قابل توجه است.
این آلبوم ۱۷ قطعه دارد و انتشار آن به طور همزمان در ایران و آمریکا انجام شد. انتشار آن را دو شرکت هنری به نام‌های آوای نکیسا(توزیع‌کننده در ایران) و ترانه شرقی(توزیع کننده در آمریکا) بر عهده داشتند. شاعر ترانه‌های این آلبوم سید فرید احمدی و تنظیم بر عهده پیام شمس بود. آهنگسازی این آلبوم نیز توسط بنیامین صورت گرفته است





اینستاگرام شیراز سانگ
مشاهده تمام آهنگ های

نظرات

  • نظرات پس از تایید مدیریت نمایش داده خواهند شد.
  • لطفا نظرات خود را بصورت فارسی تایپ کنید.
منتشر شده : ۰ در حال بررسی : 0