شما اینجا هستید : خانه  »  اخبار سایت   »   بیوگرافی و زندگینامه ساسی مانکن معروف ساسان حیدری یافته و داستان آهنگ برادران لیلا

بیوگرافی و زندگینامه ساسی مانکن معروف ساسان حیدری یافته و داستان آهنگ برادران لیلا

بیوگرافی و زندگینامه ساسی مانکن معروف ساسان حیدری یافته و داستان آهنگ برادران لیلا

ساسی

ساسان یافته با نام مستعار “ساسی مانکن”، (خواننده) متولد ۲۷ آبان‌ماه سال ۱۳۶۷ در اهواز است.

او دانشجوی انصرافی مهندسی کامپیوتر از دانشگاه نواب قزوین است.

ساسی مانکن در یک خانواده چهار نفره به دنیا آمده و یک خواهر بزرگتر از خود دارد.

او از همان دوران کودکی علاقه زیادی به موسیقی داشت. در سال ۱۳۸۳ وقتی که ۱۶ سال داشت موسیقی را به صورت حرفه ای با آهنگی به نام “داف” که بیت این آهنگ را از طریق اینترنت دانلود کرده بود آغاز کرد. پس از آن همکاری هایی با “حسین مخته” داشت که بعدها از هم جدا شدند و بعد از آن با گروهی به نام “بروبکس” چند کلیپ تصویری ساخت که باعث مشهور شدن او شد.

از آهنگ های مشهوری که در این گروه ساخته می توان به “پارمیدا و بندری اشاره کرد.

او در سال ۱۳۹۰ به مالزی رفت و دو سال در آنجا زندگی کرد و سپس مدتی در ترکیه و دبی بود و حالا ساکن انگلستان است.

یکی از همکاری هایش با خواننده ها همکاری با “علی لهراسبی” در اسفندماه سال ۱۳۹۴ با قطعه آهنگ “مطمئنم” بود که با شعر و ملودی ساسان یافته روانه بازار شد.

او در نواختن پیانو و گیتار نیز دستی بر آتش دارند و بیشتر آهنگ هایش را خودش می نویسد و در نوشتن هم دست به قلم است.

ساسی مانکن در زمستان سال ۱۳۹۸ زمانیکه ۳۱ ساله بود با خانمی به نام “بیتا” ازدواج کرد.

حاشیه های جنجالی آهنگ جدید ساسی مانکن با نام تهران توکیو و حضور یک چهره جنجالی

انتشار آهنگ و ویدئو کلیپ آهنگ تهران توکیو ساسان حیدری مشهور به ساسی مانکن جنجال به پا کرده است! ساسی مانکن در پروژه جدید خود با نام آهنگ تهران توکیو ، فیلم ابد و یک روز را دست مایه طنز قرار داده است و با انتخاب سکانس معروف آن که نوید محمدزاده با صدا زدن نام خواهر خود یعنی سمیه از او می ‌خواهد نرود، آهنگی ساخته است! البته این بخشی از ویدئو کلیپ اصلی است که قرار است منتشر شود.

اما جنجال ساسی مانکن فقط به این پخش از کار او محدود نمی ‌شود! زیرا در کلیپی که ساخته است، گفته می‌ شود از یکی هنرپیشه‌ های فیلم ‌های +۱۸ استفاده کرده است که بازتاب وسیعی در شبکه‌ های اجتماعی داشته است. ساسان یافته پیشتر نیز با ویدئو کلیپ ‌های جنتلمن و دکتر خبرساز شده بود. او اخیرا ادعا کرده بود که به ایران بازگشته است که مشخص شد کذب بوده است!

ساسی مانکن یکی از جنجالی ‌ترین خواننده ‌های دو دهه اخیر ایران بوده است.

 

سازندگان موزیک ویدئوی ساسی مانکن در شیراز بازداشت شدند

بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی در توییتر خود نوشت: محسن و بهروز منوچهری (man brothers) که تولید موزیک ویدئو و تیزر آهنگ «تهران توکیو» ساسی را بر عهده داشتند، در منزل شخصی شان در خیابان قدوسی شیراز بازداشت شدند. آنها با نام هنری «آریو و اهورا» در ایران فعالیت میکنند.

 

 

دادسرای ارشاد تهران: هرکه را برای موزیک تازه ساسی، دابسمش بسازد، می‌گیریم

دستگاه قضایی می‌گوید با ساسی مانکن برخورد بین‌المللی می‌کند

▪️دادسرای ارشاد تهران اعلام کرده: با «همکاران، کمک‌کنندگان و ارسال‌کنندگان دابسمش از داخل کشور» برای ساسی مانکن «به اتهام تشویش اذهان عمومی، کمک به اشاعه فحشا، ترویج بی‌بندوباری و کمک به در معرض آسیب قرار دادن کودکان و نوجوانان»برخورد می‌کند.

▫️در این اطلاعیه که خبرگزاری تسنیم منتشر کرده، آمده «با گروه سازنده موزیک‌ویدئوهای مستهجن مرتبط با خواننده خارج‌نشین» برخورد شده؛ پیگرد قضایی بین‌المللی ساسی‌مانکن در صورت انتشار موزیک‌ویدیوی کامل اثر تازه این خواننده خارج‌نشین هشدار داده‌شده.

▫️توییتر و وب‌سایت تسنیم طوری خبر را تنظیم کرده‌اند که گویا کسی در این‌باره بازداشت شده.

 

 

هشدار یک اقتصاددان درباره اثر کارهای مبتذل ساسی مانکن

صاددان با اشاره به کلیپ تازه ای که از سوی یک خواننده مقیم لوس آنجلس در فضای مجازی نشر داده می شود گفت مهم تر از آنکه چه کسی در این کلیپ حضور دارد محتوایی که در آن نشر داده می شود.

فاطمه نجفی اقتصاددان با ابراز نگرانی نسبت به کلیپ منتشر شده نوشت:” دقت کنید که اون کلیپ درباره مصرف مواد مخدر هم مستقیم دارد حرف میزند.”

این اقتصاددان با انتقاد از محتوای این کلیپ تاکید کرد: شنیدن چنین محتوایی هر خانواده ای را باید نگران کند.

به گزارش انتخاب پس از انتشار بخشی از ویدیوی تازه‌ی ساسی مانکن در اینترنت، بحث درباره‌ی تاثیر این ویدیو با شرکت یکی از بازیگران فیلم‌های زیرزمینی، بالا گرفته است. بسیاری از مخاطبان ترانه‌های ساسی را در ایران، کودکان و نوجوانان تشکیل می‌دهند، و بحث این جاست که پخش این ویدیو، چه تاثیر روی این گروه‌های سنی می‌تواند داشته باشد؟ آیا انتشار چنین ویدیویی برای ترانه‌ای که مخاطبانی از گروه‌های سنی پایین هم خواهد داشت، باب توجه به‌این گونه فیلم‌ها را در میان این نسل بیش از پیش نمی‌گشاید؟ پرسش اصلی این است که نوجوان ایرانی، چه‌قدر امکان بحث با والدین و خانواده، و نماینده‌های فرهنگ رسمی دراین‌باره را دارد؟

 

بعد از گذشت دو سال ساسی مانکن با آهنگ باران لیلا

ساسی مانکن با آهنگ باران لیلا

ساسان یافته با این خبر :

بازی ساسان یافته ( ساسی مانکن سابق ) در فیلم شیدا که محصول کشور ترکیه است و در کنار ترانه علیدوستی . این فیلم ماه های آتی اکران میشود .

اپدیت :
طبق اعلام بهمن بابازاده این خبر به کل فیک بوده و شیوه تبلیغاتی این خواننده برای تبلیغ موزیک جدید خودش است .

میخواست همه رو به خودش جلب کنه

 

🔹‏در اینکه ‎«ساسی» در موج سواری و بهره برداری تبلیغاتی مستعد است، شکی نیست.پدیده ای ویژه در دیده شدن و ویرال شدن [به هر قیمتی]. اما موضوع بحرانِ محتوایی ست که از او به گوش مخاطب تین ایج تزریق میشود که عین ابتذال است و تجاوز فرهنگی…
تیزر تراک جدید ساسی را میبیند، بنام «برادران لیلا»!

#بهمن_بابازاده





اینستاگرام شیراز سانگ
مشاهده تمام آهنگ های

نظرات

  • نظرات پس از تایید مدیریت نمایش داده خواهند شد.
  • لطفا نظرات خود را بصورت فارسی تایپ کنید.
منتشر شده : ۰ در حال بررسی : 1